Makro LIGHT30 staand badkamermeubel mat zwart met solid surface wastafel mat wit B180xH85xD40cm
Het design staande badmeubel is in diverse breedtes leverbaar. De gelakte deur fronten zijn in elke gewenste RAL kleur leverbaar. De geintegreerde wastafel is gemaakt van Solid Surface in mat wit. De positie van de geintegreerde wastafel kan ook nog gekozen worden. Bezoek één van onze dealers om alle mogelijkheden te bespreken.
Kleur mat zwart
Deuren in MDF mat gelakt (Elke RAL kleur mogelijk)
Breedte vanaf 60cm tot 180cm
Hoogte 85cm
Diepte 40cm
Wastafel positie link/midden/rechts of bij 180cm dubbele wastafel mogelijk
corpus 19mm
push to open deuren
exclusief spiegel
exclusief kraanwerk
elke RAL kleur is mogelijk
optioneel kraangaten
Dit meubel is met een breedte van 60cm leverbaar vanaf € 2.949
Specificaties
Merk
Makro
Serie
LIGHT30
Kleur front
Zwart
Totale breedte
1800mm
Totale diepte
400mm
Met spiegel
Nee
Met verlichting
Nee
Aantal waskommen
1
Softclose
Ja
Materiaal topblad
Solid surface
Informatie levering
Het overgrote deel van onze bestellingen wordt verstuurd met diverse vervoerders. Soms zetten we andere vervoerders in om specifieke bestellingen af te leveren of om drukte bij de hoofdvervoerders op te vangen om onze leverbeloftes na te kunnen komen.
De verwachte levertijd wordt altijd getoond op de productpagina. De meeste producten die wij op voorraad hebben, worden dezelfde dag verstuurd. De avond voor de levering ontvang je trackinginformatie met een tijdsindicatie voor de levering. Belangrijk om te weten: de chauffeurs van onze gekozen vervoerders leveren de producten tot aan de voordeur op de begane grond.
Ook bij grotere producten zoals granieten spoelbakken, grote breekbare spoelbakken, kasten, etc. ontvang je 's avonds een track-en-trace-code. Deze producten worden niet bij de buren geleverd en er is een handtekening vereist, bij levering moet er dus iemand thuis zijn om het product in ontvangst te nemen. Let op: deze grote producten worden niet op zaterdag geleverd!
Lukt het afleveren van een groot product bij de eerste poging niet? Dan zal de vervoerder contact met je opnemen via e-mail of SMS om je een agenda te sturen, zodat je een moment kan kiezen wanneer je wel thuis bent.
Leveringstoeslagen van €30 tot €100 gelden voor zendingen naar eilanden, vanwege extra logistieke kosten zoals vervoer over water en beperkte toegankelijkheid en er gelden toeslagen voor pallet transporten voor vervoer van breekbare en zwaardere producten.
Info over fabrikant Makro
Het bedrijf MAKRO werd halverwege de jaren negentig opgericht met als doel innovatieve concepten en producten voor de badkamer te ontwikkelen, dankzij de expertise en knowhow die de oprichters na jarenlang werken aan projecten en on-site hebben verworven. Vanaf het allereerste begin was het idee om producten te vervaardigen met nieuwe technische en constructieve kenmerken, om aan de planningsvereisten te voldoen en de bouwproblemen ter plaatse op te lossen. Makro is het eerste bedrijf in de badkamerscène dat enkele innovatieve concepten introduceert, zoals die van onderbouwbaden en vloerglijbaan douchebakken die een nieuwe manier van denken, plannen en inrichten van de badkamer hebben ontwikkeld en dat tot op de dag van vandaag , de meest onderscheidende producten van het hele assortiment. In 2006 lanceert het bedrijf het eerste bad-douchesysteem, Zelfs deze keer is het bedrijf de eerste die de badkamer introduceert als een geïntegreerd systeem van douches, badkuipen, consoles, spiegels en technische wanden, klaar om naar wens te worden aangepast met verschillende bekledingen, afwerkingen en kleuren, waardoor Makro de selectie kreeg van de Permanente Observatorium van Ontwerp voor de publicatie op de ADI Design Index 2013.
Het bedrijf heeft altijd de grootst mogelijke aandacht besteed aan materialen als de basis van zijn streven naar productinnovatie, vaak anticiperend op trends en modes, waarbij een groot aantal partners betrokken is bij zijn experimenten, maar met zijn geest altijd gericht op de hernieuwde waarden van rechtvaardigheid, duurzaamheid en energiebesparing, die de kern vormen van de nieuwe wereldwijde zorg. Met precieze en gedurfde esthetiek en een rigoureus ontwerp voor een verfijnd en veeleisend publiek, de producten werden gewaardeerd door de beste retailers en door de belangrijkste ontwerpstudios vanwege hun uniciteit en hun eigentijdse aantrekkingskracht. In de afgelopen jaren zijn de versterking van het merk en zijn positionering in een volwassen, spraakmakende en groeiende markt bevestigd door de uitvoering van een aanzienlijk aantal projecten in de hotel-, scheepvaart- en accommodatie-sectoren in het algemeen, in Italië en over de hele wereld.